Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra? | Intenset blog

Otthon zsírégetés, Zsírégető torna otthon: a kifogások ideje lejárt!

Tartalom

    otthon zsírégetés

    Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Szakértői blogok » Táplálkozás » Zsírégetés otthon négy perc alatt Zsírégetés otthon négy perc alatt Megszámlálhatatlan edzésterv kering az interneten, amivel nap mint nap találkozunk, így nem csoda, hogy -főleg kezdőként- olykor nehéz eldönteni, hogy melyik a leghatásosabb, melyik segít a fogyásban, az izomnövelésben, a szálkásodásban és még sorolhatnám. Ma már olyan edzésprogramok közül válogathatunk, amelyek a kevés szabadidővel rendelkezőknek is kedveznek.

    otthon zsírégetés

    Ha Te is egy ilyet keresel, jó helyen jársz. Egy olyan gyakorlatot mutatunk most be, ami otthon zsírégetés percet vesz igénybe, mégis sokkal intenzívebb egy 60 perces aerob tréningnél.

    Mi a Tabata tréning és mire jó?

    otthon zsírégetés

    A Tabata tréning egy olyan intervallumos edzés, amely alatt a gyakorlatokat nagyon intenzíven és keményen kell végezni, hogy valóban hatásos legyen. Legnagyobb előnye, hogy az anyagcserét rendkívüli módon pörgeti, ha jól csinálod, emellett kiváló állásképesség javító és zsírégető.

    Ugrálhatunk a kedvenc zenénkre, és félretehetjük a gátlásokat, hiszen nem kell szégyenkeznünk a ledolgozásra váró zsírpárnáink miatt. Ám ha az otthoni edzés mellett döntünk, a számos előny […] Az otthoni edzés előnyeivel mindannyian tisztában vagyunk: időtakarékos, olcsó, bármikor végezhető, nem kell alkalmazkodni a kötött órarendhez, ráadásul kritikus pillantások nélkül tornázhatunk egy macinaci és kinyúlt póló összeállításban. Ám ha az otthoni edzés mellett döntünk, a számos előny mellett számolnunk kell otthon zsírégetés a csapdákkal is, amelyekbe könnyen beleeshetünk.

    Az edzés alatt otthon zsírégetés gyakorlatokat csupán 4 percig kell végezni. Fontos megemlíteni, hogy a szív- és érrendszeri betegeknek, vagy a túlsúlyosoknak a szakemberek nem ajánlják ezt a fajta edzést. Gyakorlatok struktúrája a Tabata tréning közben Első és legfontosabb a nyújtás, semmiféleképpen ne hagyd ki!

    Ha kezdő vagy, és túl könnyen megy, gyanús, hogy valamit nem jól otthon zsírégetés. Így néz ki egy Tabata tréning példa 20 másodperc intenzív gyakorlat, 10 másodperc pihenő, 8 körben.

    Kiss Kriszta Ha rendszeresen végzed az alábbi gyakorlatsort, nem a súlycsökkenés lesz az egyetlen, amit észrevehetsz magadon: az egész tested átalakul, és az állóképességed is javulni fog! Bár még nem tartunk a tavaszi jó idővel menetrend szerint megérkező testképkrízisnél, jobb előre gondolkodni.