90 kg-ból 50 kg

Fogyjon bmr rel.

Lousha reply to Hilltone's post Nagyon jo latni, hogy valaki nem azzal kezd egy ujdonsagot, hogy esz nelkul megkerdezi, valaki nem oldala-e meg helyette az egeszet, hanem ha mar ott van elotte egy rakat informacio, azokat eloszor onalloan elolvassa es ertelmezi : Elore is sok sikert!

fogyjon bmr rel

Pontosan azert ráégett zsír eltávolítása kicsit fole loni, mert egy altalanos keplet nem fogja senkinek hajszalpontosan beloni, hogy mennyi is az annyi, es nehez megjosolni, hogy a valosag inkabb kicsit a megkapott adat felett vagy alatt lesz. Mivel tulsulyos emberekrol beszelunk, akik huzamosabb ideig kellett hogy tul sokat egyenek, fogyjon bmr rel elerjek azt a tulsulyt, valoszinubb a tobb, de nem szentiras.

Na mar most ha tegyuk fel a valos BMR kicsit tobb, mint amit a gep dobott, akkor pontosan annyit elfogyasztva a valos BMR-unk alatt fogunk enni kicsivel, es "kicsit eheznik" a szervezetunk, azaz vagy allati lassu lesz a fogyas, vagy be is all, mint a szog.

Szoval szvsz a gep altal szamolt BMR felett enni kicsivel egy tuti megoldas. Na de itt jon ugye be az, amit te is olvastal par helyen, hogy jo nagy tulsulynal, boven egeszseges feletti teszsirszazaleknal az egyenlettel kiszamolt BMR mar eleg tavol van a valosagtol.

Folyadék Kalória, mennyit használ fel a test valójában? Sokat gondolkodtam a test által felszívott és felhasznált kalóriák tényleges mennyiségén. Most már tudom, hogy az alacsony kalóriatartalmú ételek néha negatív kalóriamérleget is létrehoznak, mert többet égetnek el a feldolgozáshoz, mint amennyit ténylegesen adnak.

Viszont ettol meg en szemely szerint nem tartom jo otletnek, hogy a celsuly BMR-jet kezdje el valaki enni, mert celtol fuggoen az meg allati messze lehet a jelenlegi valos BMR-jetol. Vagyis megint kockaztatjuk azt, hogy tul keves eves, szarnyaloan gyors kezdeti fogyas, majd kimozdithatatlan stagnalas.

Nem beszelve a bor visszahuzodasi kepessegerol, ami bizony a korral egyre romlik, szoval nem tul jo nagy sulybol sietve lefogyni, mert shar pei kullem lehet a vege. Meg meg a trauma, aminek a szervezet a hirtelen fogyast ertekeli, ami meglevo egeszsegugyi problemak mellett nem feltetlenul segit.

Pontos ajanlasom persze nincs, mert sosem voltam igazan sulyosan elhizott, es dietetikus vagy orvos sem vagyok, csak a sajat fogyasom miatti olvasgatasok kozben felszedegetett fogyjon bmr rel vannak. De az alapjan en, ha egyszer csak kilotol kene megszabadulnom, valoszinu az aktualis sulyomra kiszamolt BMR-t ennem pontosan ugy kiloig, akkor is, ha tudom, hogy nem pontos.

Egyreszt mert azzal biztosan nem ennek tul keveset.

fogyjon bmr rel

Masreszt mert ekkora plusznal mar a BMR meg a sulytarto eleg messze van egymastol, szoval meg ezzel is igen komoly kaloriadeficitet ernek el. Harmadreszt mert jocska tulsulybol eleinte barmilyen merteku kaloriacsokkentessel es foleg a korabbi szemetkajak kiiktatasaval eleg gyorsan szoktak lefele porogni a kilok.

Negyedreszt mert nem akarnam kesobb salkent korbetekerni magamon a boromet. Otodreszt mert erosen tartanek tole, hogy ha tul keveset eszem, akkor nem az utalt zsirparnaimat fogom elvesziteni, hanem az alatta meg nyomokban megtalalhato izmaim maradekat is.

  • Zsírégető kondicionálás
  • Ne igyál cukrosat.
  •  Коммандер, не думаете же вы… - Сьюзан расхохоталась.

Na persze az megint mas kerdes, hogy ahogy utaltal ra, volt mar arrol beszelgetes itt, hogy vajon mennyire szentiras ez az egesz BMR-ezes, tenyleg olyan atombiztos-e, hogy aki as BMR mellett kaloriaval fogy, annak a stagnalas es visszahizas elkerulhetetlen.

Latunk ra peldakat akar itt a Sikersztorikban is, de barhol mashol az interneten keresgelve is, hogy jo sokan meselik melluket verve, hogy en bizony boven az ajanlott alatt ettem, megis lefogytam, szoval az ajanlas hulyeseg.

Reszemrol nem hiszem, hogy szentiras, ellenben sok ervet latok mellette.

Elsonek rogton azt, hogy amig egy nagyon jo, fogyjon bmr rel hozzaerto dietetikussal, orvossal nem tudunk folyamatosan egyuttmukodni, reszletes laborvizsgalatokkal, es nem tudunk egy nagyon pontosan szamunkra belott etrendet kovetni, amiben semmifele rugalmassag nincs, nem fer bele egy-egy csokika, sutike, ma kicsit tobb lett a ch, a feherje meg kevesebb, de azert az osszkaloria stimmelt, hanem pontosan ezt eszed reggelire, ezt meg ebedre, addig kicsit a sotetben tapogatozunk.

Ha pedig csak ugy otletszeruen nekiallunk boven BMR alatt enni, meg meg kisse a makrokra is teszunk magasrol, akkor konnyen elindithatunk olyan folyamatokat, amiknek hosszu tavon nem fogunk orulni. A sok "de hat en igy is lefogytam, raadasul piszok gyorsan" tortenet mogott meggyozodesem, hogy rengeteget talalnak, aki igen, lefogyott, csak a fogyjon bmr rel sokkal rosszabb lett, mire odaert.

Vagy egy even belul, ket even belul szepen vissza is hizott. Vagy megtartotta a sulyat, de azota is kuszkodik vele, mert amint ket salatalevelnel tobbet eszik egy nap, rogton felugrik egy kilo, hiszen kemeny munkaval olyan alacsonyra tornazta le a mostani BMR-jet, hogy abszolut minimalis kaloria mellett marad csak a sulya. Na meg olyat is bizonyara talalnank szep fogyjon bmr rel, aki valojaban sosem tanulta meg, hogy kell kaloriat pontosan szamolni, fogyjon bmr rel hallott meg merlegrol, elparolgasrol, szoval amikor o azt hiszi, hogy kaloriat evett aznap, akkor igazabol az olyan volt Aztan azert is okos dolognak tartom a BMR koruli ertekkel fogyast, mert eleg kenyelmesen betarthato.

Tobb kaja belefer, kevesbe kell szenvedesnek megelni a fogyast. Sokkal kisebb az eselye, hogy ilyen keret mellett ket honap, hat honap utan azt mondja az ember, hogy de rohadtul elegem van, en inkabb kover maradok, mint ha kalorian tengodik.

(Folyadék) Kalória, mennyit használ fel a test valójában?

Hasznosnak tartom tovabba, hogy ha igy fogyunk, szepen lassan, nyugodtan, akkor jo sokaig fog tartani, mire elerjuk a celsulyt. Ennyi ido alatt kenytelen az ember sokat tanulni a sajat taplalkozasarol.

Ha meg levillamdietazza a kiloit, akkor annyit tanult kozben, hogy hol szokott a leggyakrabban akcios lenni a legalacsonyabb kaloriaju ropikenyer, de igazabol semmi nem valtozik, foleg nem az etkezesi igenyei, tehat elobb-utobb szepen vissza fogja egyesevel engedni azokat a szokasokat, amik miatt eredetileg is meghizott. Most mar x kilo vagyok, nem kell tovabb dietazni, most mar havi egyszer belefer egy pizza. Na jo, havi ketszer. Vagy hat legjobb, ha gyorshivora tesszuk a pizzas telefonszamat Osszessegeben neked szemely szerint, mivel olyan oriasi kulonbseg nincs a mostanira kiszamolt BMR-ed kozott, meg a celhoz viszonyitotthoz kepest, kontraazt mondom, tegyel fogyjon bmr rel probat.

Hogy melyikkel, amelyik jobban hangzik neked. Amelyiket konnyebbnek erzed tartani. Ragaszkodj hozza foggal korommel vagy 3 honapig, es nezd meg, mi tortenik. Ha tobb mint heti 1 kilo megy le, szerintem feltetlenul vidd fel a keretet. Az izuleteid eddig is tuleltek valahogy a terhelest, nem azon fog mar mulni, hogy a most jelentkezni kezdo tunetek mennyire maradnak tartosak, hogy ket honap alatt dobsz le 20 kilot, vagy hat alatt.

A legtöbb fogyókúra visszahízással végződik. Ez részben köszönhető annak, hogy akik diétáznak, csak rövid ideig, kampányszerűen figyelnek oda az étkezésükre. Amikor azonban visszatérnek az elhízást okozó szokásaikhoz, visszatérnek a kilók is. A legtöbb esetben ráadásul sikerül többet felszedni, mint amennyi korábban lement.

Mellette meg probalj annyit mozogni, amennyit csak tudsz. Ha konkretan sportot nem talasz olyat, amit most tudsz vegezni, akkor is emelheted boven a napi aktivitas szintjet. Vegezz tobb hazimunkat. Allj neki egy nagytakaritasnak, szortirozd ki a reg halogatott lomokat, pucold ki a garazsbol a valojaban nem kello dolgokat, tedd rendbe a kertet. Mosd le a kocsit gyakrabban. Setalj egy buszmegallonyit, ne a legkozelebbinel szallj le.

Vallaj be olyan pluszfeladatokat a melohelyen, amik mocorgassal jarnak.

A leghatekonyabb sulytarto eszkoz mindig is a nonstop mozgas volt, mindig fogyjon bmr rel az lesz. Szep dolog a dieta, az egeszseges etkezes, es nagyon sokat szamitanak, de alapvetoen az segit a fogyjon bmr rel, ha valahogy beleszojuk az eletunkbe, hogy a napok nem ucsorgesrol szolnak.

Az a baratunk, akit ugy irigyelunk, mert olyan sokat eszik, megis olyan sovany, szinte biztos, hogy akarmilyen szuper genetikaja van, akarmilyen fiatal stb. A mozgasrol persze mostansag mindenkinek a sport, konditerem jut eszebe. De igazabol tisztan kaloriaegetes szempontjabol a szervezetunknek pont tok mindegy, hogy sulyok emelgetesevel hasznaltunk el kaloriat, vagy azzal, hogy teruleti kepviselok vagyunk, es egesz nap rohanunk, hogy minel tobb ugyfellel tudjunk beszelni, es valahogy beleferjunk a fogyjon bmr rel.

Tehat akinek nem fekszik a sport, vagy x, y okokbol nem tud sportolni, annak is van lehetosege azt elerni, hogy tobb energiat hasznaljon, mint eddig. Nekem ez meg 3 ev utan is csak nyomokban es kampanyszeruen megy, de probalkozom, es amikor epp lenduletben vagyok, mindig latom is az eredmenyt. Az egyetemi eveim alatt pl.

Szerettem a varost, mindenhova gyalog mentem, max. Utalom a lifteket, igy a barti latogatasokkor, a sajat lakasomba bejutaskor, az egyetemen egyik orarol a masikra stb. Fogyjon bmr rel vegeztem a bevasarlast is, tobbet cipekedtem, mint egy malhas szamar, es akkoriban ez meg pl. Kesobb bebisinterkent jo sokat mentem suliba be, onnan haza, suliba vissza, onnan haza a kisebbik, jo nehez kolkot jo angul szokas szerint tok feleslegesen fogyjon bmr rel babakocsiban tologatva emelkedon fel-le, igy mentunk boltba is, parkba is, fogyjon bmr rel.

Szabadnapokon meg szo szerint egesz nap mentem, csak "otthon" ne kelljen lenni tul sokat.

fogyjon bmr rel

Igy eleg sok kaloria elhasznalodik sport nelkul is. Ehhez kepest amikor a nap nagy resze azzal telik, hogy ulunk a szamitogep elott, akkor bizony a megeheto kaloriamennyiseg is dramaian lecsokken, es meg azzal is sokkal kevesebbet tud kezdeni a szervezet.

fogyjon bmr rel

Szoval hiaba nem vagyok nagy elo peldaja ennek, de erosen javasolom mindenkinek, hogy emelje fel a feneket, amennyit csak tudja, mert sokkal konnyebb lesz ugy lefogynia is, sulyt tartania is, meg az elete is jelentosen kellemesebb lesz.