Fogyj alvás közben! | Well&fit

Fogyjon alvás közben

A modern életforma azonban sokunknak nem teszi ezt lehetővé, pedig a rendszertelenség és fogyjon alvás közben alváshiány hosszabb távon súlyosan egészségkárosító lehet.

Kialvatlan, fáradt, alváshiányos állapotot nem kizárólag a túl kevés alvásidő okozhat, legalább ennyire számít az alvás módja, annak minősége is. Ha az alvás szaggatott, azt mikroébredések szakítják meg, a pihenés felszínes marad.

fogyjon alvás közben

Ilyenkor az alvó nem jut el a mélyalvás fázisáig, így hiába szánt rá elég időt, nem piheni ki magát. Szervezetünk hormonháztartását, anyagcseréjét, napi regenerálódását a nappalok és az éjszakák váltakozásához igazodó biológiai óra, az úgynevezett cirkadián ritmus jelentősen befolyásolja.

Ha váltakozó műszak, éjszakázás, stressz, koffein, betegségek vagy más okok miatt napi ritmusunk felborul, akkor az alvásunk is rendszertelenné válik, nem lesz képes teljesen betölteni élettani funkcióit.

Fogyjon alvás közben

A rendszertelen alvás káros hatásai A nem kellően nyugodt és pihentető alvás után az érintett fáradtan ébred, kedvetlen, enervált, kábult lesz, és az összpontosító képessége, a fizikai és szellemi teljesítménye, erőnléte, stressztűrése és immunvédelme csökken. Veszélyt is jelent: kimutathatóan nagy arányú az alvászavarok miatt bekövetkező közlekedési, munkahelyi és háztartási balesetek száma.

fogyjon alvás közben

Hosszabb távon memóriaproblémákat, gyerekeknél iskolai magatartászavarokat, tanulási nehézségeket okoz, felgyorsítja az öregedést, depresszióssá tehet, és fokozza több krónikus betegség kockázatát is. A rendszertelen alvás hajlamosít például az infarktus és a stroke kialakulására, a daganatos elváltozásokra, több anyagcsere betegségre, például az elhízásra és a cukorbetegségre. Minden negyedik ember alvászavarokkal küzd Egy nemrég elvégzett német kutatás szerint, a megkérdezettek közül minden negyedik férfi, és minden második nő számolt be alvászavarokról.

  1. Akathisia fogyás
  2. Fogyás 53 éves nőnél
  3. Zsírégető pulzus kiszámítása
  4. Nottevit Skinny Sleep - Jól alszom, jól érzem magam, jól nézek ki!
  5. Fogyás a genetika alapján
  6. Fogyjon alvás közben a Premium Diet + Relax segítségével

Ezekért a zavarokért legtöbbször a munkahelyi stressz, családi problémák, illetve egészségügyi gondok a felelősek. A kutatók javaslata szerint sokat segíthet, ha lefekvés előtt el tudjuk engedni a napi gondokat, és legalább fél órát lazítással, relaxációval, pihenéssel töltünk. Szintén problémát jelenthet, ha lefekvéskor gyomrunk túlságosan telített, vagy teljesen üres.

Kamillatea

Mit tehetünk a jobb alvásért? Ha az alvásra szánható időnk nem egyezik meg a napszakok természetes ritmusával, még inkább törekedni kell a rendszerességre, a ritmus kialakítására. Lehetőleg minden nap ugyanabban az időben térjünk nyugovóra, az agyunknak pedig a helyiség elsötétítésével, a szokott esti rutin lejátszásával meleg zuhany, elektromos berendezések kikapcsolása, a külvilág kizárása, nyugtató olvasmány stb.

A rendszeres sport is fogyjon alvás közben az alvás minőségét, különösen, ha azt a természetben de legalább természetes fénybenalvásidő előtt legalább két órával végezzük. Stresszoldó technikák lehetnek még: relaxálás, meditáció, agykontroll, ezen kívül a nyugtató hatású gyógynövények például citromfű, macskagyökér fogyasztása is.

Étkezéshelyettesítő italpor testsúlycsökkentéshez, édesítőszerekkel, vitaminokkal és ásványi anyagokkal, 28 adag, diós-mézes ízben!

Hűtsd le magad!

A Premium diéta programban alkalmazott bármely Premium Diet Regular termék kiváltható vele. Minden szükséges fehérjét, vitamint, ásványi anyagot és nyomelemet tartalmaz.

fogyjon alvás közben

A Premium Diet táplálkozási program szerint naponta étkezést pótol. A diéta alatt különösen figyeljen a napi folyadékbevitelre!

Esti stresszoldás, pihentető alvás, éjszakai testsúlykontroll

Naponta két liter kalóriamentes folyadék pl. Serdülőkorúaknál és 14 év alatti gyermekeknél történő alkalmazás nem indokolt.

Esti stresszoldás, pihentető alvás, éjszakai testsúlykontroll A rossz minőségű alvás elhízáshoz vezethet és szabotálhatja a diétádat is. Tudd meg, hogy miért! A rossz minőségű alvás káros az egészségre, ráadásul elhízáshoz vezethet és szabotálhatja a diétádat is!

Várandós nőknek és kismamáknak nem ajánlott. Allergén anyagok: A termék tartalmaz szóját, tejet laktózt. Fogyjon alvás közben glutént és tojásfehérjét tartalmazhat. Az elégtelen alvás eredményeképpen több étvágynövelő hatású ghrelin termelődik.

A macskagyökér kivonat álmatlanság esetén kiváló, nyugtató, feszültségoldó hatású.

You are here

Komlóval együtt alkalmazva hatékony, mert a komló-kivonat is természetes anxiolitikum, enyhe altató hatással rendelkezik, képes támogatni az idegrendszert. A citromfű kivonata hozzájárul a jó közérzethez és a nyugodt pihentető alváshoz. Forrás: www.